I.Bendrosios nuostatos
1.Pardavėjas – MB „Bravo idėja“, juridinio asmens kodas 304761970, registracijos adresas Gluosnių g. 13a, Šilutė, korespondencijos adresas Liepojos 14-21, Klaipėda. Maisto tvarkymo pažymėjimo numeris 37MTSPĮ-879.
2.Taisyklės reglamentuoja pirkėjo ir pardavėjo teisinius santykius Pardavėjui priklausančioje interneto parduotuvėje www.alyvuoges.lt ir (toliau – El. Parduotuvė):
2.1 pirkimo-pardavimo sutarties dėl El. Parduotuvėje parduodamų prekių (toliau – Sutartis) sudarymo
procedūrą;
2.2 El. Parduotuvėje parduodamų prekių (toliau – Prekės) apmokėjimo, pristatymo tvarką;
2.3Prekių gražinimo, keitimo tvarką ir jų garantines sąlygas;
2.4asmens duomenų tvarkymo principus (taisykles);
2.5kitas šalių teises ir pareigas (toliau – Taisyklės).
3.Taisyklės nuo jų susipažinimo ir patvirtinimo momento tampa privalomos visiems El. Parduotuvės Pirkėjams.
4.Pirkėjais gali būti visi veiksnūs asmenys, dalinai veiksnūs asmenys, galintys savo vardu (per atstovą) sudaryti Sutartį. Pirkėjas, susipažinęs ir patvirtinęs Taisykles, patvirtina savo veiksnumą (tinkamą atstovavimą) sudaryti Sutartį.
5.Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia www.alyvuoges.lt El. Parduotuvės interneto svetainės skiltyje „KONTAKTAI“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
6.Sutartys sudaromos ir vykdomos tik LR teritorijoje. El. Parduotuvė veikia visą parą, kiekvieną dieną. Konsultacijos El. Parduotuvėje nurodytais telefono numeriais teikiamos I-V 10-15 val.
II.Pirkėjo / Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
7.Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.
7.1Pirkėjas turi teisę pirkti Prekes El. parduotuvėje šių Taisyklių ir El. Parduotuvės nustatyta tvarka.
7.2Pirkėjas turi teisę atsisakyti Prekių pirkimo–pardavimo Sutarties, sudarytos El. Parduotuvėje, Taisyklėse nustatyta tvarka.
7.3Pirkėjas privalo sumokėti už Prekes ir jas priimti šių Taisyklių nustatyta tvarka.
7.4Pirkėjas bet kuriuo momentu turi teisę nevaržomai keisti, papildyti registracijos duomenis, ar panaikinti savo registraciją.
7.5Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.
7.6Pirkėjas privalo nedelsdamas atnaujinti Pirkėjo registracijos formoje pasikeitusius duomenis.
7.7Pirkėjas, naudodamasis El. parduotuvės paslaugomis, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų El. parduotuvėje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
8.Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
8.1Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų Prekių krepšelio dydį, t. y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis skelbiamas El. parduotuvėje.
8.2Jei Pirkėjas bando pakenkti El. parduotuvės darbui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis El. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
8.3Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti El. parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
8.4Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, nesumoka už Prekes Taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais.
8.5Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir El. parduotuvės nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis El. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
8.6Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas Prekes jo nurodytu adresu Taisyklių nurodytomis sąlygomis.
8.7Pardavėjas turi teisę rinkti ir apdoroti asmens duomenis, kuriuos Pirkėjas pateikė Pardavėjui, ir, esant būtinybei, atskleisti juos tretiesiems asmenims, kai tai būtina užsakymo įvykdymui, duomenų tvarkymui arba Pardavėjo veiklos planavimui ir analizei. Pirkėjo asmens duomenys naudojami tam, kad būtų galima nustatyti Pirkėjo ir Prekių gavėjo tapatybę, pateikti ir pristatyti užsakymą, parengti sąskaitą-faktūrą, grąžinti sumokėtus pinigus už grąžintas Prekes ir permokėtą sumą, administruoti finansines ir kitas iš Taisyklių ir nuotolinės Sutarties kylančias prievoles bei užtikrinti kitas Pardavėjo El. Parduotuvėje suteiktas paslaugas. Pirkėjas turi teisę bet kuriuo metu uždrausti jo asmens duomenų rinkimą ir apdorojimą, išskyrus atvejus, kai tai būtina reikalavimų, kylančių iš Pirkėjo ir Pardavėjo sudarytos Sutarties, įvykdymui arba užsakymo įvykdymui. Duomenys apie Pardavėjo El. Parduotuvės Pirkėjus yra saugomi nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimo.
8.8Pirkėjas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių pardavimo Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje tikslu. Taip pat Pirkėjas sutinka, kad jo nurodytais elektroninio pašto adresu ir/ar telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini prekių užsakymui įvykdyti.
III.Pirkimo Pardavimo Sutartis
9.Sutartimi Pardavėjas įsipareigoja nuosavybės teise perduoti Pirkėjui užsakytas Prekes, o Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas Prekes ir sumokėti užsakyme nurodytą Prekių kainą.
10.Pirkėjas, pateikdamas užsakymą patvirtina, kad sutinka tiek su Pirkimo Taisyklėmis, tiek su taikoma Privatumo politika. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, pateikęs asmens duomenis, susipažinęs su Taisyklėmis ir Privatumo politika, paspaudžia mygtuką “Apmokėti” ir apmoka užsakymą. Prekių kainos apmokėjimas yra laikomas būtina sąlyga sudarytos Sutarties vykdymui.
11.Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Pirkimo–pardavimo Sutartis yra registruojama ir saugoma El. parduotuvės duomenų bazėje. Prisiregistravęs Pirkėjas turi galimybę prisijungęs prie El. parduotuvės sistemos pažiūrėti pirkimo istoriją.
IV.Prekių kainos ir atsiskaitymo tvarka
12.Prekių pagrindinės savybės ir kainos El. Parduotuvėje pateikiamos Prekių aprašymuose. Realios Prekės išvaizda gali šiek tiek skirtis nuo esančios nuotraukoje. Prekės, kurias gausite, gali būti kitokioje pakuotėje bei kitokios išvaizdos ar formos nei esančios nuotraukoje. Informacija apie produktą, kuri pateikiama El. Parduotuvėje, yra bendro pobūdžio, todėl nėra tapati informacijai, nurodomai ant produkto pakuotės. Ant produkto pakuotės nurodoma informacija yra išsamesnė ir gali šiek tiek skirtis nuo informacijos, nurodomos elektroninėje parduotuvėje pateiktų Prekių aprašymuose. Visada rekomenduojame perskaityti ir vadovautis informacija, esančia ant Prekės pakuotės.
13.Prekių kainų ir El. Parduotuvėje vykdomų akcijų galiojimo laikotarpis yra ribotas.
14.Pirkėjas nepatiria jokių papildomų išlaidų dėl Sutarties sudarymo nuotoliniu būdu, išskyrus Prekių pristatymo išlaidas ar mokėjimo įstaigos taikomus įkainius už pinigų pavedimą.
15.Už Prekes atsiskaitoma Lietuvos Respublikos oficialia valiuta – eurais. Prekių kaina elektroninėje parduotuvėje nurodoma Eurais su PVM. Suformuotame užsakyme matoma kaina + PVM.
16.Už Prekes El. Parduotuvėje atsiskaitoma šiais būdais:
16.1Internetinė bankininkystė. Atsiskaitymai vykdomi per Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Šiaulių bankas, Medicinos bankas internetinės bankininkystės paslaugą. Pirkėjas, paspaudęs mygtuką “APMOKĖTI” yra nukreipiamas į jo banko el. bankininkystės puslapį, kuriame prisijungęs, patvirtina Pardavėjo bankui perduotą mokėjimo nurodymą. Atsiskaitymui taikomi pasirinktos mokėjimo įstaigos įkainiai.
16.2Grynieji kasoje. Pasirinkus šį mokėjimo būdą sudaroma galimybė atsiskaityti Perlo terminaluose, PayPost ir Lietuvos pašto skyriuose, Maxima kasose. Pirkėjui paspaudus mygtyką “APMOKĖTI”, suformuojamas mokėjimo nurodymas, kurio pagalba sumokama už pirkinius.
17.Atsiskaitant 15.1, 15.2 punktuose numatytais apmokėjimo būdais, tik Pardavėjui gavus apmokėjimą už Prekes pradedamas užsakymo vykdymas ir pradedamas skaičiuoti Prekių pristatymo terminas.
18.Sąskaita faktūra po Sutarties sudarymo pateikiama Pirkėjo užsakyme nurodytu elektroninio pašto adresu.
V.Prekių pristatymas
19.Pirkėjas, užsakydamas Prekes, privalo nurodyti Prekių pristatymo vietą.
20.Prekių perdavimas – priėmimas organizuojamas šiais būdais:
20.1Prekes Pirkėjo nurodytu adresu pristato Pardavėjo atstovas;
20.2Prekės pristatomos Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu esančiame LP EXPRESS 24, OMNIVA ar DPD Pickup terminale (konkretų terminalo pasirinkimą Pirkėjas nurodo užsakymo metu).
21.Jeigu Prekių perdavimo-priėmimo terminas individuliai nėra nurodomas patvirtintame užsakyme, Prekės išsiunčiamos per 1-7 darbo dienas. Terminas pradedamas skaičiuoti kitą darbo dieną po apmokėjimo už Prekes gavimo dienos.
22.Pardavėjas, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, susisiekia su Pirkėju užsakyme nurodytu telefonu. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 3 (tris) darbo dienas.
23.Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Pirkėjui laikydamasis nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų Prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų Prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais Prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti Prekių pristatymo klausimus.
24.Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos Prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę Prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią Prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.
25.Tais atvejais, jei po Sutarties sudarymo paaiškėtų, kad Pardavėjas nebegali įvykdyti užsakymo, Pardavėjas turi teisę nutraukti Sutartį, grąžindamas Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus.
26.Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
27.Pirkėjui pasirinkus Prekių pristatymą per Pardavėjo atstovą, Prekių pristatymo laikas su Pirkėju suderinamas iš anksto. Apie paruoštas atsiėmimui Prekes LP EXPRESS 24, OMNIVA, DPD Pickup terminaluose Pirkėjas informuojamas telefonu ar el. paštu. Prekės LP EXPRESS 24, OMNIVA, DPD Pickup terminale – per terminalo taisyklėse nustatytus terminus.
28.Prekių pristatymo per Pardavėjo atstovus ir Prekių pristatymo LP EXPRESS 24, OMNIVA, DPD Pickup terminaluose įkainiai ir apmokėjimo tvarka nurodomi El. Parduotuvėje, Pirkėjui formuojant užsakymą.
29.Prekės pristatomos ar išduodamos tik Pirkėjui ar užsakyme nurodytam gavėjui, pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (LR piliečio pasą, asmens tapatybės kortelę, naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą ar nuolatinį leidimą gyventi LR teritorijoje).
30.Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamumo, jei Prekės pristatomos užsakyme nurodytu adresu, suderintu laiku ir/ar Pirkėjo nurodytam gavėjui. Pirkėjui užsakyme nurodžius klaidingą Prekių pristatymo (perdavimo-priėmimo) informaciją, Pirkėjas privalo atlyginti Pardavėjo patirtas Prekių pristatymo (perdavimo-priėmimo) išlaidas.
31.Prekių pristatymo terminai yra preliminarūs. Pardavėjas tik sudaro galimybę Pirkėjui pasinaudoti savo atstovų, teikiančių profesionalias kurjerio (pašto), terminalo paslaugas, paslaugomis, tačiau neprisiima atsakomybės už netinkamą tokių paslaugų suteikimą, t.y. neatsako už pristatymo terminų praleidimą.
32.Prekių kiekis ir kokybė tikrinami Prekių perdavimo-priėmimo metu. Pardavėjui pateikus nekokybiškas ar Pirkėjo užsakymo neatitinkančias Prekes, Pirkėjas turi teisę atsisakyti jas priimti.
33.Pirkėjui pateiktų Prekes lydinčių dokumentų pasirašymas ar sutarto terminalo atidarymas prilyginamas Prekių perdavimo-priėmimo akto pasirašymui.
34.Prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjus Prekių kokybės trūkumų, transportavimo pažeidimų ar kitų Prekių užsakymo atitikties trūkumų, Pirkėjas privalo nedelsiant apie tokius trūkumus pažymėti Prekes lydinčiuose dokumentuose ir nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 24 val. raštu pranešti Pardavėjui. Jeigu yra
galimybė, pažeidimus užfiksuoti foto nuotraukoje ar video įraše. Pardavėjui pranešimą siųsti El. Parduotuvės interneto svetainės skiltyje “KONTAKTAI” nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
35.Prekių atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai Prekė perduota Pirkėjui.
36.Prekes lydinčiuose dokumentuose nepažymėjus arba nustatytu terminu apie juos raštu nepranešus Pardavėjui aukščiau nurodytų Prekių ar Sutarties vykdymo trūkumų, vėliau Pirkėjo pretenzijos nepriimamos, jei tokie trūkumai galėjo būti nustatyti Prekių perdavimo-priėmimo metu.
VI. Sutarties atsisakymas (Prekių gražinimas)
37.Norėdamas grąžinti Prekę (es) Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo dokumentą, kuris yra Pirkėjui pageidavus (informavus pardavėją el. paštu info@alyvuoges.lt) atsiunčiamas elektroniniu paštu ir pateikti jį, pilnai užpildytą, kartu su grąžinama Preke(ėmis).
38.Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, išskyrus tiesiogines Prekių grąžinimo išlaidas, išlaidų, per septynias dienas atsisakyti nuotolinės Sutarties, išskyrus Taisyklių 39 punkte numatytas išimtis. Nuotolinės Sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po 7 dienų: nuo tos dienos, kurią Pirkėjas-vartotojas gauna Prekę.
39.Pirkėjo teisė atsisakyti nuotolinės Sutarties netaikoma šioms Sutartims: opaslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos Pirkėjui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas Pirkėjo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai Pardavėjas visiškai įvykdys sutartį; o sutartims dėl pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms;
o sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas; o sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; o sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
40.Jeigu gražinimo dokumento privalomieji laukai (Prekių̨ gražinimo priežastis, gražinamų Prekių sąskaitos faktūros nr. ir data, gražinamų Prekių̨ užsakymo nr. ir kt.) nėra pilnai užpildyti Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą Prekę ir grąžinti dokumentus.
41.Pirkėjas (vartotojas) nedelsdamas, ne vėliau kaip per 7 dienas nuo pranešimo apie Sutarties atsisakymą pateikimo dienos privalo grąžinti Prekes Pardavėjui. Prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui ir Pardavėjo nėra kompensuojamos.
42.Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie Sutarties atsisakymą gavimo dienos grąžina Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus tokiu būdu, kokiu Pirkėjas sumokėjo už Prekes. Prekių pristatymo išlaidos Pirkėjui nekompensuojamos ir negrąžinamos.
43.Pardavėjas turi teisę sustabdyti pinigų už Prekes grąžinimą tol, kol Pirkėjas Pardavėjui nepristato grąžinamų Prekių.
44.Pirkėjas gali pasinaudoti aukščiau nurodyta teise atsisakyti Sutarties (grąžinti Prekes) tik tuo atveju, jeigu Prekės nebuvo naudotos, nėra sugadintos, Prekių išvaizda nėra pasikeitusi (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).
45.Grąžinamos Prekės privalo būti pilnai sukomplektuotos, Prekių originali pakuotė privalo būti nesugadinta (išskyrus tiek, kiek buvo būtina Prekę apžiūrėti), švari, geros prekinės išvaizdos. Šiame punkte nurodyti reikalavimai netaikytini grąžinamai nekokybiškai Prekei (išskyrus Prekės sugadinimą).
46.Pardavėjas pasilieka teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų Prekių ir negrąžinti pinigų, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau nurodytų Prekių grąžinimo sąlygų (reikalavimų).
VII.Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti termimas.
47.Visoms Prekėms taikomi gamintojo nustatyti galiojimo terminai.
48.Kiekvienos Pardavėjo parduodamos Prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos Prekės esančiame Prekės aprašyme. Už informaciją apie Prekių savybes (jos teisingumą) atsako Prekių gamintojai ir (arba) importuotojai, o Pardavėjas yra atsakingas tik už tinkamą šios informacijos pateikimą (perdavimą) vartotojams, nebent įstatymai numatytų kitaip, arba kai pardavėjas yra importuotojas.
49.Pardavėjas neatsako už tai, kad Pardavėjo El. Parduotuvėje esančios Prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus Prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių, taip pat atsižvelgiant į protingai galimus išvaizdos neatitikimus.
50.Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms Prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja atitinkamų teisės aktų numatyta garantija.
51.Pardavėjas įsipareigoja Prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis Prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.
52.Pardavėjas patvirtina, kad yra atsakingas už Pardavėjo El. Parduotuvėje užsakytų Prekių pardavimą ir įsigytų Prekių tinkamą pristatymą, Prekių kokybę, grąžinimo sąlygų tinkamą įvykdymą bei kitų teisės aktuose numatytų pardavėjo teisių ir pareigų įgyvendinimą.
VIII.Atsakomybė
53.Pirkėjas yra atsakingas už užsakymo formoje pateiktų duomenų teisingumą.
54.Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis El. parduotuvės sistema.
55.Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei El. Parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie El. parduotuvės
naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
56.Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
57.Jei Pardavėjo El. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
58.Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.
IX.Baigiamosios nuostatos
59.Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
60.Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.